19 Temmuz 2017 Çarşamba

Sevgili Blog

      3 sene oldu yazmayalı... çok özlemişim buraları bloğumu.. bir çoğunu şuanda instagram'dan takip ettiğim blogger arkadaşlarımı çok özledim.
       Bu süreçte neler mi oldu? Öncelikle 24 Kasım 2016 da bir oğlum oldu. Mehmet Mirsad :) Şimdi 7.5 aylık :)

       Menderesteki evimizden taşındık artık işimize yakın bir yerde oturuyoruz ve en güzeli de annemlerle ve kardeşimle aynı apartmandayız :) Ben bu ay artık işe döndüm. Miniğimle geçirdiğim 7 ay sonunda artık anneme emanet :) 

     Uzun zamandır böyle sevgi yumağı şeklinde dolanıyoruz :)) Eskisi gibi sunumlara çok zaman ayıramıyorum tahmin edersiniz :) Zamanımın çoğu Mirsad'la geçiyor :) 
      Tekrardan yazmak istedim belki bir başlangıç olur devamı gelir kim bilir.. 
     Beni merak eden, instagramdan takipleşemediğimiz, düğün ve çeyiz hazırlıkları sürecinde hep yanımda olan, yorumlarıyla bana destek veren bütün blogger arkadaşlarıma bir selam vermek istedim :)





6 yorum:

  1. Okuma listemde tekrar seni görmek çok güzel :) Elin boş dönmemişsin ne güzel :) Güle güle büyüt oğlunu. Çok sevindim inan. Allah anneli babalı sağlıklı bir ömür versin Mirsad'a..
    Bence başlangıç süper olmuş, gerisi de gelsin artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :) Çok özlemişim sizleri, bloğumu inşallah devam ettirebilirim :)

      Sil
  2. geçen gün aklıma geldiniz, hatta instgramda aradım ama nedense bulamadım. Ne güzel haberlerle gelmişsiniz, minik çok tatlı maşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İnstagram adım Özlem Boyla :) Ben de aratıyorum böyle aklıma geldikçe blog arkadaşlarımı :))

      Sil
  3. uzun zamandır blogunu okumamıştım, ne çok güzel şeyler olmuş, hoş gelmiş minik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de sizleri tekrar gördüğüm için çok mutluyum

      Sil

bal damlası